رفتن به نوشته‌ها

رقابت برای تولید محتوا لینک ساز

رقابت برای تولید محتوا لینک ساز یکی از رقابت های جذاب مدیران وبسایت ها است.

تولید محتوای لینک ساز کار آسانی نیست
هرچند که از عمر چنین مفهومی بیشتر از یک دهه نمی‌گذرد
ولی در همین حدود ده سال به یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین انتخاب های رشد سئو تبدیل شده است.

تولید ویدئو اینفوگرافیک عکس نوشته و پادکست و متن یک دارایی ارزشمند برای تمامی کسانی است
که به دنبال رشد در فضای مجازی هستند.

البته باید بدانید که تولید محتوای خوب تنها نیمی از راه است و شما باید بتوانید
محتوای خوب تولیدی خود را به دیگران عرضه کنید.

برای عرضه هدفمند محتواهای تولید شده باید با صفحات وب سایت ها و افراد پرمخاطب و پربازدید ارتباط مناسب و تنگاتنگی برقرار کنید که بهترین گزینه برای این موارد اینفلوئنسر ها هستند.

رقابت برای تولید محتوا لینک ساز

شما میتوانید به راحتی از ظرفیت دیده شدن توسط اینفلوئنسرها استفاده کنید
و با این کار تمام ظرفیت موجود در صفحات اینفلوئنسرها را به کار خود اختصاص داده اید.

زمانی که شما از ظرفیت استفاده می کنید نه تنها آن فرد را به یکی از مخاطبین خود تبدیل کرده اید
بلکه باعث شده اید محتوای تولید شده توسط شما به دست مخاطبین وفادار این افراد برسد
برای انتخاب اینفلوئنسر باید به سنخیت محتوای تولیدی توسط شما و مخاطبان آن فرد دقت کنید.

در انتخاب اینفلوئنسر تعداد مخاطب و کمیت آن اصلا مهم نیست
آنچه که باید برای شما مهم باشد فقط و فقط کیفیت است تعداد لینک سازی های اتفاق افتاده نیز نباید
برای شما اهمیت خاصی داشته باشند
بلکه کیفیت و کاربرد آن لینک تولید شده باید برای شما از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

تولید لینک های سالم و مورد پسند گوگل کار ساده ای نیست
ولی حتی تعداد کمی از آن ها می توانند آینده سایت شما را تحت تاثیر قرار دهند.

انتهای پیام

منتشر شده در طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *