رفتن به نوشته‌ها

انواع نظرات و اهمیت پاسخ به نظرات در وبسایت و وبلاگ

انواع نظرات و اهمیت پاسخ به نظرات در وبلاگ

نوع نظرات شباهت های زیادی بین وبسایت و وبلاگ در زمینه نظرات وجود دارد ولی از نظر پاسخ دهی مدیر  وبلاگ متفاوت است و وبلاگ نویس یا پشتیبان وبسایت بنابر نوع نظر باید به آن پاسخ درست و مطلوب را بدهد.

نظرات به نظرات تشکر، تکمیلی و پرسشی تقسیم می‌شوند.

از میان نظرات، شاید مطلوب ترین آنها برای وبلاگ نویس نظرات تشکر و تکمیلی باشد.

نظرات تکمیلی از آنجا که به کیفیت نوشته و همچنین به اطلاعات نویسنده اضافه می کند خیلی مفید می باشد.

وبلاگ‌نویس در قبال نظرات پرسشی باید بهترین موضع و برخورد را داشته باشد.

اگر در میان نظرات پرسشی، نظرات کم باشد این کامل بودن مطلب وبلاگ نویس را می‌رساند و عکس آن هم صدق می‌کند.

چرا پاسخ دادن به نظرات همیت دارد؟

از آنجا که یکی از ابزارهای بالابردن اعتبار در موتور جستجوگر افزایش بازدید کننده های واقعی بود یکی از روش های بالا رفتن ترافیک وبلاگ تعامل وبلاگ نویس با کاربران می باشد.

انواع نظرات و اهمیت پاسخ به نظرات در وبلاگ

یکی از مهم ترین بخش تعامل کاربر با وبلاگ قسمت نظرات وبلاگ می باشد.

کاربر با استفاده از روش‌های دیگری مثل ایمیل نیز می‌تواند با وبلاگ‌نویس در ارتباط باشد؛

ولی کاربر ترجیح می دهد در قسمت نظرات شرکت نماید.

وبلاگ نویس باید برای چک کردن نظرات و پاسخ آنها وقت بگذارد.

اهمیت این موضوع به خاطر این است که یک وبلاگ نویس با پاسخ دادن برای نظرات کاربران ارزش قائل می شود

و این حس خوبی را در کاربر ایجاد می کند ودلیلی برای بازدید مجدد کاربر خواهد شد.

با پاسخ به نظرات کاربران فعال بودن وبلاگ خود را نشان می‌دهید.

همچنین کاربران از پویا و نو بودن وبلاگ اطمینان حاصل می کنند و خود بهانه ای برای ماندن در وبلاگ خواهد بود.

برخی از سایت های سرویس دهنده امکان آگاه شدن نظر دهنده از پاسخگویی وبلاگ نویس را دارند،

یعنی سیستم به طور خودکار ایمیل به نظردهنده ارسال می‌کند و آن را از پاسخ وبلاگ نویس آگاه می‌کند.

وبلاگ نویس در مواقعی که تعداد نظرات زیاد باشد باید با حوصله به نظرات پاسخ دهد و مهم این است که کم نیاورد و به کار خود ادامه دهد.

منتشر شده در طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *